بلاگ

اشتباهات خطرناک سئو

اشتباهات خطرناک سئو سایت
هر آنچه از سئو می خواهید

اشتباهات خطرناک سئو

site seo seonabz

در فرآیند سئو سایت خطا هایی وجود دارد که آنها را تحت عنوان «» در ادامه معرفی نموده ایم. سئو سایت یک فرآیند پیچیده به شمار میرود که البته در گذشته به پیچیدگی امروز نبوده است. از ظهور اولین موتور جستجوگر تا به امروز سئو وجود دارد و قدمت زیادی ندارد. در ابتدا سئو فرآیندی ساده بود که توسط طراحان وبسایت به انجام میرسید. اما به مرور زمان دستخوش تغییرات زیادی شد و به جایگاه اشتباهات خطرناک سئوامروزی رسید. سئو سایت هیچگاه ثابت نبوده و همواره تغییر کرده است و خواهد کرد. هر ساله برای الگوریتم های گوگل آپدیت های جدیدی عرضه میشود که سبب تغییرات محسوسی در سئو میشوند.

بالابردن راندمان کسب کار

افزایش فروش

امنیت اطلاعات

پشتیبانی 24 ساعته

اشتباهات خطرناک سئو سایت

سئو سایت چیست؟

سئو (SEO) برگرفته از عبارت Search Engine Optimization، به معنای بهینه سازی موتور های حستجو گر است. در واقع این جمله بدین معناست که سئو بر روی بهینه سازی وبسایت ها برای موتور های جستجو گر فعالیت مینماید. در واقع سئو را میتوان مجموعه ای از اقدامات و روش ها برای تغییر استراتژیک وب سایت دانست که در جهت بهبود رتبه وبسایت در موتوی های جستجو، مانند گوگل، تلاش میکند. همانطور که پیش تر نیز به آن اشاره نمودیم سئو سایت یک فرایند پیچیده است که نیاز به دانش و مهارت زیادی برای بهینه سازی دارد و معمولا به واسطه سئو کار صورت میپذیرد.

بهینه سازی چگونه صورت میپذیرد؟ در واقع بهینه سازی وبسایت با توجه به الگوریتم های گوگل صورت میپذیرد. الگوریتم های گوگل وبسایت شما را با بیش از 200 معیار تطابق میدهند و هر چه این سازگاری بیشتر باشد، امتیاز بالاتری به وبسایت شما تعلق میگیرد. کار سئو کار نیز همین است که وبسایت شما را با الگوریتم های گوگل تطابق دهد تا برای گوگل، یک وبسایت بهینه به نظر برسد.

  • بخش معرفی محصولات
  • لینک سازی حرفه ای داخلی
  • لینک سازی قدرتمند خارجی
  • بهینه سازی برای تلفن همراه
  • مدیریت فایل های تصویری
  • مدیریت مقالات
  • انتشار محتوا
  • لود شدن سریع صفحات
  • گالری تصاویر با قالب اختصاصی
  • بنر های تبلیغاتی
  • رپورتاژ های تبلیغاتی
  • مدیریت مطالب

انواع سئو

فرآیند سئو یک وبسایت، فرآیند پیچیده ایست که به انواع مختلفی میسر است. در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت.

  • سئو کلاه سفید

در صورتی که اقدامات سئو کاملا مطابق با قوانین گوگل باشد و تمامی اقدامات به صورت صحیح صورت پذیرد میتوان گفت که سئو، یک سئو سفید است. سئو سفید رسیدگی به محتوای وبسایت است و کار های فنی را سامان داد. در این روش خبری از فریب دادن گوگل نیست و همه روش ها کاملا قانونی و مجاز اند. با گذشت زمان بیشتر به سمت سئو سفید گام برمیداریم چرا که توانایی گوگل در شناسایی روش های خلاف افزایش پیدا میکند و در صورتی که وبسایتی خلاف قوانین گوگل را مرتکب شده باشد از نتایج و رقابت کنار میرود.

  • سئو کلاه سیاه

با سئو سفید آشنا شدید اما اقداماتی که در سئو سیاه انجام میشود کاملا با سئو سفید تفاوت دارد. سئو سیاه با قصد فریب الگوریتم های گوگل انجام میشود و قوانین گوگل را زیر پا میگذارد. تکنیک های کلاه سیاه در آینده بسیار رایج و پر استفاده بود چرا که گوگل هنوز توانایی بالایی در شناسایی این اقدامات نداشت. اما امروزه استفاده از تکنیک های کلاه سیاه در حال منسوخ شدن است و کمتر کسی میتواند به واسطه سئو سیاه به موفقیت برسد.

  • سئو کلاه خاکستری

سئو کلاه خاکستری ترکیبی از سئو سفید و سئو سیاه به شمار میرود. در این روش ابتدا باید بر روی سئوی داخلی وبسایت کار شود و محتوای ان تقویت گردد. سپس در کنار به روز رسانی محتوا و نظارت مستمر لینک سازی را نیز پیش برده و از تکنیک های سیاه استفاده کنید. البته که واضح است در صورت زیاده روی در اجرا و به کار گیری تکنیک های سیاه منجر به حذف و کنار رفتن از نتایج گوگل میشود. امروزه سئو کاران از سئو خاکستری برای سئو وبسایت ها بهره میبرند چرا که این روش با سرعت بیشتری نسبت به سئو سفید وبسایت را پیش میبرد و از طرفی خطر کمتری نسبت به سئو سیاه وبسایت را تهدید مینماید.

پیشنهاد ویژه برای راه اندازی کسب و کار

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

اگر به دنبال برندسازی، توسعه کسب و کارو بالا بردن فروش خود هستید مجموعه سئونبض آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد ، کافیست با کارشناسان ما در ارتباط باشید...

اشتباهات خطرناک سئو

فرایند سئو فرآیندی پیچیده است. برخی اقدامات در گذشته تاثیر گذار بودند اما امرو خیر و برخی اقدامات جزو اشتباهات خطرناک سئو تعبیر میشوند. وقوع این اتفاقات و اشتباهات خطرناک سئو ممکن است وبسایت را با جریمه های سنگین گوگل روبه رو نماید. در ادامه با ما همراه باشید.

محتوای ضعیف

اولین گزینه لیست «اشتباهات خطرناک سئو» مربوط به محتوای وبسایت است. ضرورت تولید محتوای با کیفیت به حدیست که وابستگی عمقی با سئو وبسایت دارد. محتوای وبسایت باید برخی ویژگی ها را داشته و برخی قوانین را رعایت کند. استفاده از محتوای کپی مساویست با جریمه های سنگین گوگل و حذف از صفحه نتایج گوگل. پس برای رهایی از جریمه باید به سراغ صفحات بکر بروید. همچنین محتوای وبسایت باید از حجم مناسبی برخوردار باشد. وجود صفحاتی با محتوای کمتر از 600 کلمه در وبسایت میتواند منجر به اختصاص یافتن امتیاز منفی به وبسایت شما شود.

لینک های شکسته

وجود لینک های شکسته و اهمیت ندادن به آنها از دیگر اشتباهات خطرناک سئو به شمار میروند چرا که وجود لینک های شکسته نه برای گوگل خوشایند است و نه برای کاربر. با کلیک بر روی این لینک ها کاربر به صفحه 404 منتقل میشود و در این صفحه اغلب کاربران ممکن است دست به ترک وبسایت بزنند.

لینک ندادن به خارج

ممکن است تصور کنید وجود لینک خارجی در وبسایت از اشتباهات خطرناک سئو به شمار میرود اما اینطور نیست! وجود لینک خارجی در وبسایت میتواند بسیار مفید نیز باشد. البته که باید کاربرد آن را بلد باشید و بتوانید آن را به درستی و به خوبی به کار بگیرید. زمانی که به وبسایت های دیگر و وبسایت های مرجع لینک میدهید، اعتبار شما نزد گوگل و مخاطب بالا میرود. عدم وجود لینک های خارجی در وبسایت جریمه سنگینی را در بر ندارد اما از امتیاز وبسایت شما خواهد کاست.

سرعت لود پایین وبسایت

یکی دیگر از معیار های گوگل برای بررسی وبسایت شما، سرعت لود وبسایت است. سرعت بالای لود بسیار بر روی سئو تاثیر گذار است و بلعکس وجود سرعت پایین لود وبسایت از دیگر اشتباهات خطرناک سئو به شمار میرود. امروزه سرعت لود صفحات تلفن همراه از اهمیت بیشتری برخوردار است و به صورن کلی در صورتی که سرعت لود وبسایت کم باشد نمره منفی به وبسایت تعلق خواهد گرفت.

نتیجه گیری

اشتباهات خطرناک سئو مجموعه اقدامات گسترده تری را در بر میگیرند. از این رو نام این لیست را اشتباهات خطرناک سئو نهادیم، زیرا میتوانند به سادگی سبب ترک مخاطب شوند و رتبه وبسایت را در صفحات نتایج گوگل کاهش دهند . برای آنکه خاطری آسوده از برروز اشتباهات خطرناک سئو در وبسایت خود داشته باشید بهتر است آن را به کارشناسان خبره سئو سئوبض بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *