سئو نبض، همه آنچیزی که شما از سئو می خواهید.

سئو سایت فروشگاهی

w-repair-infobox-element

سئو سایت
فروشگاهی اختصاصی

مشاهده پکیج ها

w-repair-infobox-element

سئو سایت فروشگاهی وردپرسی

مشاهده پکیج ها

سئو سایت فروشگاهی سئونبض

مشاوره سئو سایت فروشگاهی

جهت متر کردن سایت خود در گوگل با ما تماس بگیرید.
  • 51 81 671 0912
سئو چیست و چرا باید سایت خود را سئو کنیم؟

درآمدی بر سئو

سئو اقدامی موثر در جهت رشد بازدید صفحات وبسایت شما به شمار می رود یکی از مهم ترین بخش های آن،سئو سایت فروشگاهی است. سئو سایت فروشگاهی از آن جهت حائز اهمیت است که میتواند سبب فروش چند برابری شود. مشتری و متقاضیان محصول شما ممکن است همه روزه در حال جست و جو و خرید از وبسایت های رقیب و مشابه باشند و دیده نشدن وبسایت شما، سبب خواهد شد تا نتوانید این فروش چند برابری را تجربه کنید.

پس از راه اندازی یک وبسایت برای کسب و کار خود، حال باید مشتریان خود را به سمت و سوی وبسایت بکشانید و بر روی جذب مشتریان جدید و فروش محصول تمرکز کنید. این امر نیازمند این است که وبسایت شما رتبه خوبی را در گوگل بتواند به خود اختصاص دهد تا در برابر چشمان بازدید کنندگان قرار گیرد. این امر نیازمند فر آیندی گسترده به نام سئو است که با سئو سایت فروشگاهی میتواند به این اهداف دست یابید. این فرآیند باید توسط افراد متخصص صورت پذیرد و بهتر است این امر را به یک شرکت مطمئن و قابل اطمینان بسپارید. در ادامه به مجموعه اقداماتی میپردازیم که میتواند به دیده شدن وبسایت فروشگاهی شما کمک ویژه ای نماید.

سئو نبض

مراحل سئو سایت فروشگاهی در سئونبض

768px-Eo_circle_blue_number-3.svg

تعیین بودجه سئو

تعیین میزان بودجه ی احتمالی که سایت شما برای سئو نیاز پیدا خواهد کرد

768px-Eo_circle_blue_number-2.svg

آنالیز رقبا

بررسی رقبا در صنف شما و آنالیز و نحوه ی سئو شدن هر یک

768px-Eo_circle_blue_number-1.svg

مشاوره سئو سایت

مشاوره رایگان سئو سایت فروشگاهی تخصصی برای هر صنف

768px-Eo_circle_blue_number-6.svg

ارائه گزارش

ارائه گزارش در پایان هر ماه برای بررسی هرچه بهتر میزان پیشروی پروژه

768px-Eo_circle_blue_number-5.svg

سئو خارجی

بررسی سایت ها برای انجام سئو خارجی و انجام رپورتاژ آگهی

768px-Eo_circle_blue_number-4.svg

تولید محتوا

تولید محتوای یونیک برای سایت شما جهت انجام سئو سفید

پیشنهاد ویژه برای راه اندازی کسب و کار

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

اگر به دنبال برندسازی، توسعه کسب و کارو بالا بردن فروش خود هستید مجموعه سئونبض آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد ، کافیست با کارشناسان ما در ارتباط باشید...

سئو سایت فروشگاهی

سئو فرآیندیست زمانبر که به واسطه آن صفحات وبسایت شما، در صفحه نتایج اول گوگل قرار میگیرد و شانس دیده شدن وبسایت شما به شدت افزایش می یابد. اما همانطور که گفته شد سئو فرآیندی زمانبر است و نیاز به صبر و البته اقدامات فراوانی دارد که در ادامه تنها به برخی از آنها اشاره نموده ایم. البته راه های بیشتری برای سریعتر دیده شدن نیز وجود دارد. مانند google adwords که وبسایت شما را در ابتدای نتایج به نمایش در می آورد. البته که این امر همیشگی نیست و پس از اتمام اعتبار شما، وبسایت مجددا به قعر باز میگردد.

پس برای اینکه در نتایج بالا تر از رقبای خود قرار بگیرید، بهتر آن است که سئو را برای بهبود رتبه وبسایت خود برگزینید. چرا که بسیار کم هزینه تر است و از تاثیر بلند مدت تری برخوردار است. البته اگر سئو وبسایت شما همواره به روز باشد، این اطمینان وجود دارد که میتوانید تا همیشه جایگاه خود را حفظ کنید. سئوی وبسایت دارای دو بخش سو داخلی و سئوی خارجیست که مورد اول تماما به وبسایت شما بستگی دارد و میتوانید به طور کامل وبسایت خود را بهینه کنید. نوع دوم به عوامل خارجی وابسته است و تضمینی بر اجرای صد درصدی آن نست. در آخر مجموعه این اقدامات سبب رشد وبسایت شما میشوند.

سئو سایت فروشگاهی وابسته به چه اقداماتی است؟

گفته شد که بهترین اقدام برای دیده شدن مداوم وبسایت فروشگاهی شما، سئو سایت فروشگاهی به شمار میرود که به دو نوع داخلی و خارجی موجود است. تا به اینجای کار همه چیز ساده به نظر می آید. اما حال بیایید به برخی از این مجموعه اقدامات بپردازیم:

ساماندهی اطلاعات

باور کنید بازدید کنندگان و کاربران از پیچیدگی بیزارند و نه تنها برای انها جذابیتی نداشته، بلکه سبب میشود تا از وبسایت شما فاصله بگیرند. اطلاعات موجود در وبسایت شما باید به سادگی برای بازدید کنندگان در دسترس باشند و کاربر به محض ورود به وبسایت شما با محصول دلخواه روبرو شده و یا حداکثر بتواند با چند کلید ساده به محصولات دلخواه خود دسترسی پیدا کند. البته فرآیند خرید نیز مهم است و کاربر پس از انتخاب محصول دلخواه خود نباید درگیر پیچیدگی های ثبت سفارش شود. این محیط باید برای کاربر به خوبی بهینه شده باشد تا با کمترین زحمت و بیشترین سرعت بتواند سفارش خود را ثبت نماید.

کاربری که از هر طریقی وارد وبسایت شما میشود، باید به سمت هدف خود هدایت شود و دسته بندی های مورد نیاز خود را که به دنبال آن است بیابد. هر مقدار مسیر برای کاربر هموار تر باشد، احتمال ترک وبسایت شما به حداقل میرسد. البته دسته بندی های موجود در وبسایت فروشگاهی شما نباید تنها به شکل متن برای بازدید کنندگان قابل روئیت باشند. چرا که رسانه های تصویری به طور چشمگیری در جلب توجه مشتری تاثیر دارند. در صفحه اصلی وبسایت فروشگاهی خود میتوانید از یک یا چند تصویر برای هدایت مشتریان و بازدید کنندگان وبسایت خود به بخش دلخواه استفاده کنید.

همانطور که در وبسایت آمازون مشاهده میکنید، در صفحه ابتدایی این وبسایت، از تصاویر مختلف در جهت هدایت مشتری به صفحات پر طرفدار و مورد نیاز کاربران استفاده کرده تا بازدید کنندگان از این وبسایت بتوانند به سادگی و با حداکثر چند کلیک به محصول دلخواه خود دسترسی پیدا کنند. ساماندهی وبسایت، بخش مهمی از سئو سایت فروشگاهی را تشکیل میدهد و در سئو سایت فروشگاهی شما تاثیر بسزایی دارد.

گزینش کلمات کلیدی مطلوب

یک فرآیند سئو سایت فروشگاهی خوب نیازمند شناخت و گزینش کلمات کلیدی مناسب میباشد که میتوانیم آن را اساس یک فرآیند قدرتمند سئو سایت فروشگاهی بدانیم. حال کلمات کلیدی چگونه به سئو سایت فروشگاهی شما کمک خواهند نمود؟ پاسخ آن ساده است. روزانه میلیون ها جست و جو در گوگل صورت میپذیرد که هر کدام از آنها یک کلمه کلیدی به شمار می آید. تصور کنید قصد طراحی سایت دارید و این کلمه را در گوگل جستجو میکنید. حال نتایج بسیاری از جمله وبسایت سئونبض را میتوانید مشاهده کنید. طراحی سایت یک کلمه کلیدیست که روزانه دارای جست و جوی فراوانیست.

حال به این نتیجه دست یافتیم که هر کلمه ای که مشتریان شما و یا دیگر بازدید کنندگان جست و جو میکنند، یک کلمه کلیدی برای وبسایت شما میتواند به شمار رود. حال سوال اینجاست که چگونه این کلمات کلیدی را بیابیم و از آنها استفاده کنیم. برای یافتن کلمات کلیدی مرتبت به حوزه فعالیت خود تنها کافیست به آنجه کاربر ممکن است جست و جو کند بیاندیشید. در واقع این کلمات همان کلماتی هستند که باید در دسته بندی وبسایت خود قرار دهید و سئو سایت فروشگاهی خود را بر اساس آن انجام دهید.

همانطور که گفته شد مهم ترین بخش از تعیین کلمات کلیدی، درک هدف کاربر از جستجو میباشد. این یک راهکار برای یاری شما در انتخاب و به کار گیری کلمات مناسب برای سئو سایت فروشگاهی شماست که نهایتا به افزایش فروش بیانجامد. کلمات کلیدی مورد جستجوی کاربران به صورت کلی به 4 دسته تقسیم میشوند. نوع ابتدایی این دسته بندی، کلمات کلیدی اطلاعاتی نام دارند که اغلب با «چیست» و «چگونه» آغاز میشوند و توسط کاربران با هدف گرفتن اطلاعات و یا تحقیق درباره یک موضوع و یا کالا از آن بهره میگیرند.

نوع دوم که کلمات کلیدی مربوط به برند نام دارند، کلمات کلیدی هستند که نام شرکت ها را تشکلیل میدهند همانند: سئونبض. این نوع جستجو با هدف بازدید از برخی وبسایت های خاص صورت میپذیرد. سومین نوع کلمات کلیدی، کلمات کلیدی تجاری نام دارند که برای بررسی محصول و خدمات مورد استفاده قرار میگیرند.از نمونه های این دسته میتوان به «بهترین شرکت دیجیتال مارکتینک» اشاره نمود. و نهایتا دسته بندی آخر که به آن کلمه کلیدی معامله ای نیز میگویند، مختص افرادیست که در حال حاضر قصد خرید یک محصول و یا خدمات را دارند. «سفارش طراحی سایت» و «خرید لپ تاپ» نمونه هایی از این نوع به شمار میروند.

هر URL را برای یک کلمه کلیدی در نظر بگیرید

در سئو سایت فروشگاهی، نمیتوانید بخواهید که با یک آدرس URL، چند کلمه کلیدی، با جایگاهی مناسب داشته باشید. شما به طور کلی میتوانید در هر صفحه وبسایت خود از 3 تا 7 کلمه ورودی ایجاد نمایید اما بهتر آن است که هر کدام دارای یک کلمه  کلیدی منحصر به فرد و خاص باشند و تنها برای به نمایش در آوردن آن کلمه کلیدی تلاش نمایید. البته این را هم در نظر داشته باشید که کلمات کلیدی شما پیچیدگی مناسب داشته باشند. این به معنای آن است که تعداد مخاطب بیشتری به جست و جوی ان بپردازد و از کلمات سختی که جستجویی ندارند پرهیز نمایید.

همچنین زمانی که یک کلمه کلیدی مناسب را انتخاب نموده اید، زمانی که کاربران و بازدید کنندگان در اندازه یک هجا یا سیبلاب به کلمه کلیدی شما اضافه میکنند نیز همچنان وبسایت شما در جایگاه قبلی باقی خواهد ماند. پس در انتخاب کلمه کلیدی مناسب برای URL خود دقت کنید.

سئوی داخلی وبسایت خود را بهبود ببخشید

در این بخش نیز همچنان پای کلمات کلیدی در میان است و کلمات کلیدی موفق به گونه ای عنصر اصلی استراتژی موفق سئو سایت فروشگاهی میباشند و همانطور که در بخش اول ذکر شد باید آنها را به دسته بندی های خود بیافزایید. این نکته را فراموش نکنید که لندینگ وبسایت شما همیشه صفحه ابتدایی وبسایت نیست و هر صفحه ای باید یک صفحه لندینگ باشد تا مخاطب شما خسته نشود و به سادگی بتواند به محصولات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشد. این امر نیازمند این است  که در هنگام استفاده از کلمات کلیدی در سئو خود، آن صفحات نیز به عنوان یک صفحه لندینگ و یا فرود در نظر گرفته شوند.

برای بهبود سئو سایت فروشگاهی خود میتوانید که عنوان و توضیحات متای خود را بهینه سازی نمایید. زمانی که از برچسب ها صحبت میکنیم دقیقا باید کلمات کلیدی خود را به آن بیافزایید. حال چرا باید کلمه کلیدی در برچسب ها باشد؟ موتور جستجو گر گوگل باید متوجه شود که محتوای موجود در وبسایت شما با خواسته کاربر مشترک است و این کار به این موضوع کمک خواهد نمود. همچنین توضیحات متای شما نیز باید جذاب باشد. به گونه ای که خواننده را جدب کند تا بر روی آنها کلیک کنند و از وبسایت شما بازدید نمایند.

بهره گیری از کلمات ترغیب کننده در برچسب ها و توضیحات متا نیز میتوانند مخاطب را به سوی وبسایت شما کشانده و سئو سایت فروشگاهی شما را بهبود ببخشد. از انواع این کلمات میتوان به بهترین، ارزانترین، ارسال رایگان و … اشاره کرد. میزان کلیک هایی که بر روی وبسایت شما خواهد شد به طور مستقیم به نحوه نوشتن توضیحات متا بستگی دارد که این امر سبب فروش و بازدید بیشتر میشود. توصیف محصول در توضیحات متا باید کوتاه باشد و به گونه ای بتواند مخاطب را به کالای موجود در وبسایت جذب نماید.

گوگل همواره برای شناسایی و درک موضوعات صفحات وبسایت شما نیاز به محتوا دارد. پس در صفحات خود هر مقدار اطلاعات بیشتری را برای مشتریان خود ارائه دهید، بهتر است. تولید محتوا تنها به گذاشتن عکس محصول و مشخصات کوتاه آن ختم نمیشود و نیازمند تولید طیف گسترده تری از اطلاعات محصول است. تولید یک محتوای عمیق و طولانی میتواند شانس دیده شدن محصول شما را تا حد قابل توجهی افزاش دهد.

البته که تولید محتوا تنها به محصولات شما ختم نمیشود و برای هر دسته بندی که دارید نیز باید به تولید محتوا بپردازید. به طور کلی میزان محتوای مورد نیاز به درجه سختی کلمه کلیدی شما مربوط است و هر مقدار کلمه کلیدی دشوار تری را برگزینید باید به محتوای خود نیز توجه بیشتری نمایید تا بتوانید به سئو سایت فروشگاهی خود کمک کنید.

البته که تولید محتوا تنها برای گوگل نیست، بلکه با ارائه اطلاعات کامل محصول و البته دسته بندی، مشتریان شما نیز با ابعاد و امکانات محصول و ویژگی های دسته بندی های مربوطه به خوبی آشنا میشوند و میتوانید آنها را به خرید ترغیب نمایید. البته همه مشتریان نیازمند این توضیحات گسترده و مفصل نیستند و قرار دادن چکیده ای از این امکانات در کنار محصول میتواند به مشتریانی که با محصولات آشنایی دارند، کمک ویژه ای نماید.

از LSI ها غافل نشوید!

اضافه کردن کلمات کلیدی LSI میتواند نشان دهنده معنای نهفته در محتوا باشد و این گونه عبارات، عباراتی هستند که به کلمه کلیدی شما وابسته اند و موضوع محتوا را برای گوگل مشخص میسازند. این کلمات که به گونه ای تقویت کننده پیوند بین صفحات شما هستند از کلمات مترادف و مشابه تشکیل شده اند. برای مثال اگر اقدام به فروش تجهیزات الکترونیک میکنید و کلمه کلیدی شما لپ تاپ است، رم، کارت گرافیک، سی پی یو، پردازنده نیز میتوانند تشکیل دهنده LSI های شما باشند. برای آنکه خوانایی محتوای شما بالا رود و از امتیاز بیشتری در برابر گوگل برخوردار باشید، استفاده از پاراگراف های کوتاه، لیست های دارای نقطه و البته زیر عنوان ها توصیه میشود.

  • بستری امن را برای بازدید کنندگان و مشتریان خود فراهم کنید.

داشتن یک اتصال امن HTTPS میتواند امتیازی مثبت در سئو سایت فروشگاهی شما به شمار آید. زیرا تمامی اطلاعات رد و بدل شده بین کاربران و سرور رمز گذاری شده است و هکر امکان دسترسی به اطلاعات را نخواهد داشت. گوگل بر روی امنیت حساس است و یکی از عوامل مورد نیاز برای سئو سایت فروشگاهی از سال 2014، وجود بستری امن برای مبادله اطلاعات است. همچنین ایجاد بستری امن برای مشتریان شما نیز ضروریست چرا که اعتماد آنها زمانی جلب خواهد شد که بتوانید بستری امن را برای اطلاعات شخصی از جمله آدرس، شمارهه تماس و حتی اطلاعات بانکی فراهم کنید.

استراتژی رپورتاژ آگهی

پیاده سازی استراتژی رپورتاژ آگهی یکی از اصول مهم سئو سایت فروشگاهی می باشد که برای شما انجام خواهیم داد.

سئو سفید

گروه سئو نبض برای تمام پروژه های سئو ی خود از سئو ی سفید استفاده خواهد کرد به صورتی که هیچ گاه خطر پنالتی گوگل شما را تهدید نمی کند.

سریعترین زمان سئو

مسلما هر چه زودتر به صفحه اول گوگل برسید زودتر به نتیجه خواهید رسید. در زمان ما برای شما صرفه جویی خواهیم کرد.

هزینه ی بهینه سئو

بهینه ترین هزینه ی سئو سایت فروشگاهی را به شما خواهیم گفت تا بتوانید برای کسب کار خود برنامه ریزی کنید.

چرا سئو نبض را باید برای سئو سایت فروشگاهی انتخاب کرد؟

همه آنچیزی که شما برای سئو سایت فروشگاهی خود لازم دارید را مجموعه ی سئونبض در اختیار شما قرار خواهد داد. کافی است جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

سئو سایت فروشگاهی با سئونبض

پیش تر مواردی را برای نمایش موارد مورد توجه برای داشتن یک سئو سایت فروشگاهی بی نظیر به شما معرفی کردیم. هرچند که نمیتوان در یک مقاله هرکدام را به طور تخصصی بررسی نمود، اما میتوان از آنها به یک شناخت کلی رسید. البته که نمیتوان تمامی اقدامات مفید و مورد نیاز را در یک مقاله به طور کامل ذکر نمود و از طرفی فرا گیری این اقدامات و اجرای آنها یک فرآیند زمانگیر و زمانبر است که به هفته ها تمرین نیاز دارد. سئو سایت فروشگاهی البته که تنها به دانش وابسته نیست و تجربیات سئو کار نیز تا حد قابل توجه موثر واقع میشود.

قابل ذکر است که اگر سئو سایت فروشگاهی به درستی انجام نپذیرد، میتواند دلیلی برای حذف از نتایج گوگل باشد. چرا که الگوریتم های گوگل همواره در حال آنالیز وبسایت های مختلف میباشند و اگر اقدامی خلاف قوانین گوگل در وبسایت ها صورت پذیرفته باشد، این وبسایت ها پنالتی شده و از نتایج حذف میگردند. اما چرا به اتفاقات نا خوشایند فکر کنیم! بهتر است با سپردن کار به یک شرکت خبره و اثبات شده وبسایت خود را به اوج ببرید و یک فروش بی نظیر را تجربه کنید.

سئونبض، علاوه بر سئو سایت فروشگاهی شما این اطمینان را به شما خواهد داد که به واسطه سئو سایت فروشگاهی که توسط سئونبض صورت پذیرفته، هیچگاه از نتایج گوگل کنار نخواهید رفت و همواره در صفحه اول نتایج گوگل میدرخشید.

نتیجه گیری

یکی از مهم ترین اتفاقاتی که میتواند برای وبسایت شما بیوفتد و فروش آنلاین شما را دگرگون کند، ظاهر شدن وبسایت در صفحه اول نتایج گوگل و دیده شدن بیشتر آن است. این اقدام که با سئو سایت فروشگاهی شما تنها محقق میشود، میتواند خیلی بهتر از تبلیغات ظاهر شود. چرا که امروزه نیز بسیای از افراد بر باور کهنه خود باقی مانده اند و به تبلیغات احساس خوبی ندارند. سئو سایت فروشگاهی به صورت قطع به یقین بر تبلیغات برتری داشته و یک سیل مشتری دائمی را به سمت وبسایت شما روانه میکند.

البته که زمان سئو سایت فروشگاهی نیز به فرد و یا گروه انجام دهنده وابسته است و باید به فرد و یا گروهی با تجربه بالا کار واگذار شود. پس بهتر آن است که یک شرکت مناسب با یک قرار داد مشخص و معین بیابید تا از سئو سایت فروشگاهی خود اطمینان حاصل کرده و خاطری آسوده داشته باشید. سئونبض گزینه ای بی مثال برای تحویل سئو سایت فروشگاهی به شمار می آید و با صد ها نمونه موفق، این شایستگی را به اثبات رسانده است. تنها کافیست برای سفارش طراحی سایت و یا سئو سایت فروشگاهی با ما تماس بگیرید.

2 دیدگاه در “سئو سایت فروشگاهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *